Bu Blogda Ara

25 Şubat 2012 Cumartesi

bir kuş boku gördüm sanki.

gayet hoş bir ortam.herkes gülüyor,eğleniyor.coşku çok yüksek.arada şarkılar falan kopuyor.muhabbet almış başını gitmiş.bir neşe bir neşe.ve ardında bir ses geliyor.ŞAAAAAP! herkes irkiliyor."ne oldu ya?" tarzı sorgusala bağlıyor,gözler aynı anda ATSK'ye yöneliyor.sonra da koluna."o ne o? şeeey o yeşili diyorum.kuş boku mu o?" ve evet tam bu noktada kahkahalar yükseliyor.birileri arkasına dönüyor "abi bana göstermeyin.valla midem bulanıyor.hiç böyle kuş boku görmedim ööööhööög."diyor.birileri olayı algılıyor ve garsona "garson beeeeey bize acil peçete verin ama çok aciiiiil!" diye çığırıyor.aradan akıllının biri çıkıp "ATSK piyango,loto falan oynasana.çok coşarız."diyor.ve ATSK "lavabo nerdeeeğeee?" diye garsona acınası bağırıyor.tam burada az da biraz daha da coşuyor herkes.

piyango falan oynayaydı iyiydi be abi.


not:burdan da anladık ki mekanların üstü açık kısımlarına oturmamak gerekiyormuş.
                                                                                        

                                                                                                      aptal kovboy*

5 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

gün geçmiyor ki karlı yağış hava dalgası balkanlardan gelmesin konumuzla ilgisi var mı yok sadece bir daha mimlendiniz dördünüz birden kupa kızı ve maça delisi de;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

galiba sanırsam herhalde konumuzla ilgisi yok ama bilgisel oldu.hemmen mime bakıyorum ben o zaman :D

hemera-nyks dedi ki...

kuskunç :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

a-aaa kim kuskunc ? ne oluyor ulan burda? :D

Arrow Cave dedi ki...

aa çok sert hatta ivana sert oldu;DD