Bu Blogda Ara

27 Ocak 2012 Cuma

Gay sandıklarım bana yavşıyor bunalımlardayım

  Bir zamanlar okulda tek kafama uyan insan olarak gördüğüm, gay sandığım aslında herkesin öyle sandığı dostumu, yoldaşımı kaybettim. İçimde yani. Şimdi bu çocuk poz verirken dudaklarını filan büzen, hırkasını parmaklarına kadar çeken paytak yürüyen bir insandı. Hatta öğretmen "Hep kızlar kalkıyor, biraz da erkekler gelsin" deyip BayHırkayı kaldırdığında sınıftaki erkekler "Hocaam ama hani kız kaldırmayacaktınız?" diye anırarak gülüyorlardı.
  Fakat ki bu şahıs, ben, "Ben Kumral seviyorum oğlum ya da esmer bak ne demişler sarışının adı, esmerin tadı" dediğimde bana bakıp "Ben de sarışın seviyorum falıma da hep sarışın çıkıyor kader işte" demiş,
  Ben etekle voleybol oynarken yanıma gelip "Eteğini düzelt!" diye bağırmış, "Sana ne Allah'ın gerizekalısı abim misin sevgilim misin defol git kendine bak" dediğimde "Diğer erkekler seni korumam lazım" tarzı bir cevap vermiş,
  Her gün en az bir kere "Yaa Kupa Kızı küçük parmağın çok güzel küçücük böyle, öyle değil mi millet ha?" diye elimi tutma çabalarına girmişti, daha bir çok şey yapmıştı.
  Fakat ki ben "Yok öyle değildir ya yok yani" diye kendimi kandırmıştım. Fakat geçenlerde havanın soğuk olduğu bir gün başını omzuma dayayıp "KupaaKızıııı. Üşüyoruum ısııt beenii. Yaak benii Kupa Kızıı" şeklinde bir şarkıya başlayınca şak diye ittim, hakaret ettim, tokat atacaktım durdum. İkinci dönem yanına bile gitmeyi düşünmüyorum şahsen, arkadaşım da kalmadı herhalde. Süper gidiyorum.

   Not: Şimdi eski sınıfımdan kardeşim gibi gördüğüm bir çocuk sinemaya gitmeyi teklif etti ama sadece ikimiz. Yanlış mı anlamalıyım çocuğu hemen yargılamayayım mı?

                                                                                         -Kupa Kızı

4 yorum:

asdf dedi ki...

Her insanın duyguları vardır ama ...

Aptal Dörtlü dedi ki...

Duyguları vardır evet ama omzuna kafasını dayayıp "yaak benii" demelerini gerektirmez

Arrow Cave dedi ki...

üzerlerine benzin dök o zaman sonra tamam nasıl istersen az pişmiş çok pişmiş mi diyebilirsin;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ahaha dökebilirim valla bazen o kadar çok sinirleniyorum :D