Bu Blogda Ara

21 Eylül 2011 Çarşamba

özlersin,yanına girdesin,kocaman sarılırsın.peki ya sonra ? sonrası yok,o bir ODUN.

şu an fon olarak can bonomo-süper çalıyor ve şarkıda diyor ki "sevmek çok güzel seni sevmek çok güzel senin olmak süper" ama benim durumumun bu şarkıyla hiçbir ilgisi yok onu sevmek hiç güzel değil.hayatımda süper olduğunu söyleyebilceğim bir şey de mevcut değil zaten. neyse bugün kupa kızının okulunun çıkışına gittim onu bir arkadaşımızı ve çapsızı görmek için. ben okulun kapısında bekliyordum çapsızı okulun içinde gördüm ve onu görmenin verdiği heyecanla bütün okulun duyabilceği bir sesle çapsıııııız! diye bağırdım gittim kocamaaaaan sarıldım öptüm ama ODUN tepkisiz kaldı sadece nasıl geldin okulun yok mu gitmedin mi falan dedi kupa kızları da gelir şimdi dedi falan bir süre ona baktım o bana baktı mal mal. salak yanımda azıcık durup ben servise gidiyorum dedi ve gitti ODUUUUUUUN tamam her erkek odun ama bu çocuk biraz abartmış.ya aslında ben onu sevmiyorum ya ciddiyim aşık olma durumu falan söz konusu değil ama böyle zaman zaman "çapsızzzz yaaa özledim keşke yanımda olsa" triplerine girdiğim oluyor bir de yeni okulum sikim gibi olduğundan o odunun bile mükemmel erkek olduğuna inanmaya başladım işin özü level level düştüm.bir de buna dedim ki "hiç mesaj atmıyorsun unuttun beni,bunalıma soktun ya " odun dedi ki "kimseye atmıyorum"


oldu o zaman

                                                                                       aptal kovboy*

Hiç yorum yok: