Bu Blogda Ara

21 Eylül 2011 Çarşamba

aşık değilsem neyim ?

tamam şimdi bir önceki yazımda  dediklerimin hepsini unutun şimdi fonda nil karaibrahimgil-seviyorum sevmiyorum var ve bu sefer fon tam oldu.aslında şöyle oldu ben şu önceki yazımda görmüş olduklarınızı yazdım ardından eski yazılarımı okudum ve çapsız konusu kafamı sikti bıraktı.
*bazen gelsin yanımda olsun elimi tutsun
*bazen elimi tuttuğu güne lanet girsin
*bazen o güvenilmez biri defolsun gitsin hayatımdan
*bazen odun işte unutmalıyım
*bazen ohooooo ben çoktan unuttum onu aklımın ucundan geçmiyor
*bazen bir daha asla görüşmeyiz anca bir  yerlerde karşılaşırız selam verir geçeriz
*bazen sadece elimi tuttu onun dışında  pek bir şey olmadı abartıyorsun gerizekalı aptal kovboy
*bazen o kim ıyyy adını bir daha söyleme midem bulanıyor
*bazen elime tuttuğu ana geri dönelim dünya dursun diyorum ve bunların hepsini söylerken biraz daha saçmalıyorum.
hepsini söylerkenki psikolojim çok farklı aslında uzun zamandır unuttum diyordum ama görünce iş değişiyor yani onu sevmiyorum buna eminim yani seviyorum fakat aşk gibi değil daha farklı bir duygu ama ağır basan bir duygu.

tamam tamam sustum.ben de anladım bana yakışmıyor bu tarz duygusal şeyler zaten yazmasını bile beceremiyorum ama tek bir  sorum var aşık değilsem neyim?

oldu o zaman 
                                                                                                                       aptal kovboy*

Hiç yorum yok: